сряда, 12 май 2010 г.

Бавно и славно качвам маса и редуцирам подкожни мазнини. Целта ми е да тежа около 90 килограма и да имам под 9% подкожни мазнини. За съжаление искам да кажа, че креатина не ми повлия изобщо. Сега съм в период на почивка. Ще пробвам след един месец в по-големи дози да го приемам, за да видим дали ще има ефект.

От ензимите обаче съм много доволен. Това е ключов елемент от тренировката на всеки спортист не по-малко важен от протеините. Ензимите ви позволяват да усвоявате двойно по-голямо количество протеини от храната, която консумирате.

Глутаминът действа, това е факт. Определено не си спомням да съм имал мускулни трески скоро, а повярвайте тренировките ми са максимално изтискващи. Стигало се е до там, че да разтегна раменен ротор.

Тауринът не съм много редовен с него и не мога да преценя ободрява ли наистина или не.

Пак казвам, че не отричам толкова действието на креатина, колкото въздействието му върху моя организъм специфично. Може креатиновите матрици да са по-ефективни, но пък не са растителни така, че не ме устройват.

Предстои закупуване на NOW Tribulus и NOW ProGh и тогава вече ще говорим за прираст на сила и маса.

1 коментар:

  1. Ейй, човече, сега попадам на този блог. Защо спря да пишеш? Още ли си веган? дано някога видиш този коментар и ми отговориш, и дано по някакъв начин аз разбера за това! :D

    ОтговорИзтриване